کلبه ی دلشکسته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





درد عاشقی

 

درد عاشقی

سلام ...

اما بعد ...

خوب امروز حس دلتنگی دارم می خوام یکم حرف بزنم کجا بهتر از اینجا پس بشنو...

امروز با خودم میگفتم چقدر سخته واقعا ادم عاشق باشه و معشوقه نداشته باشه

بعد یک لحظه به خودم اومدم یاد حرف دکتر شریعتی افتادم

                      اگر تنهاترین تنها هم شوی بازم خدا است

بعد به خودم گفتم معشوقه واقعی خداست پس ...

من به خودم گفتم چقدر سخته ادم عاشق کسی بشه که ارزش عشق ادم رو نداشته باشه

بعد به خودم گفتم وقتی عشقی به بزرگی خدا دارم چرا دل به عشقای زمینی میدم

بازم یادم اومد حرف دکتر شریعتی رو ...

            در زمین عشقی نیست که زمینت نزند اسمان را دریاب

بعد گفتم من که لایق عشق اسمونی نیستم تازه عشق زمینی هم ندارم

بعد یادم اومد یکی میگفت توی دنیای ما هر کی که عاشق نیست ادم نیست

اهان بعد از این همه فکر کردن به این نتیجه رسیدم من هیچم توی این دنیا

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ

ای هیچ تر از هیچ بر هیچ مپیچ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد حسینی در 1:14 | |